dilluns, 23 de maig del 2011

El salt definitiu!

La gent va al Tibet a meditar i gaudir dels paisatges i la natura...i jo m'hi vaig acostar per fer realitat un dels meus somnis tontos: Bunge jumping o puenting!
Si senyors, el dissabte passat em vaig tirar des de un pont penjant a 160 metres del riu Bhote Kosi, el salt mes alt d'Asia (diuen). La caiguda es cosa de segons, pero els nervis previs i l'emocio seguent van ser genials!Nomes vaig fer servir un: 1,2,3 i ja em tirava...i suposo que qui ja ho hagi fet sap que no n'hi ha per tant...pero per mi va ser molt emocionant jeje Lo pitjor va ser despres del salt haver de grimpar muntanya amunt, pero be, portava tal euforia que ja era a dalt sense adonar-me'n. Les vistes eren precioses i aquesta zona era tot pau, excepte per els crits que feiem els que ens tiravem!

La nit anterior amb la Susana vam decidir anar de sopar i festeta a la zona turistica de Kathmandu...no te res especial, pero de tant en tant tambe va be, veure turistes...i sobretot si et trobes a 2 cordobesos que porten la festa per naturalesa.

I ahir, de fet no es el primer dia, va haver-hi vaga. I es que la situacio politica es una broma a Nepal (com a tants altres llocs) I la ciutat es paralitza, no hi ha cap cotxe, bus o taxi...estas encallat a Kathmandu, pero es un gust veure la ciutat tranquila i poder passejar pels carrers sense contaminacio ni claxons pel voltant. Tambe vaig anar a fer el meu Mandala...que per si no ho havia informat, n'estic aprenent!El meu guru es un artista i jo faig el que puc jejeje A mes, estem pintant al costat d'una estupa budista on els monjos donen les seves voltes cada dia i canten els seus mantres i l'ambient es pau.

I a l'escola, estupendament com sempre..pero ja us informare de mes novetats properament!

Molts somriures!Penso amb vosaltres :D

1 comentari:

  1. Anna!!! us plaer poder compartir l'estada al Vipassana en silenci al teu costat! esperem que l'estada a la construcció de l'escola funcioni i si visites la India, per qualsevol dubte aquí ens tens.
    Una forta abraçada i ens veiem per la plana

    ResponElimina